Máme pro Vás jako novinku jara – nový zákaznický portál, kde je možné shlédnout veškeré Vaše přiřazené služby, nastavení služeb a dokumenty.

Přes tento portál s námi můžete komunikovat, ať už zadáním Vašeho požadavku či servisní závady nebo online chatu, pokud upřednostňujete elektronickou komunikaci.

Přihlásit se na něj můžete na našich stránkách www.ceskasit.cz v pravém horním rohu menu nebo v odkazu: portalzakaznika.ceskasit.cz.

V budoucnu připravujeme rozšíření o další funkce. I nadále jsme Vám také k dispozici na zákaznické lince 777 596 669.


Co je nového na naší síti?

I přes ne úplně příznivou zimu jsme pracovali a nasadili úplně nové spoje v pásmu 60 GHz s kapacitou 1 Gbit/s. Jde o spoje od firmy UBNT a s touto kapacitou fungují na vzdálenost podle výrobce až 12 km. Zkušenosti jsou zatím dobré, jako zálohu si stále držíme stávající spoje. Dle zkušenosti z jejich provozu jsme jako negativum zjistili, že jim vadí lepící se mokrý sníh. To jsme ovšem vyřešili radomy. Tato nová technologie nám umožní nabízet kvalitní gigabitový internet nejen ve městech, ale hlavně i na vesnicích. Jediná nevýhoda bude zhoršená rychlost při hustším dešti nebo sněžení, kdy spoj pojede po starší pomalejší technologii. Jak již dobře víte, silný déšť, sněžení či mlha vždy všeobecně zhoršují přenos dat na bezdrátové síti.

Náš dodavatel IPTV připravuje vylepšené fungování televize. Hlavně dynamický bitrate podle kvality linky. Co to znamená? V případě, že se budete dívat na televizi a dojde ke snížení kvality připojení nebo vytížení internetové linky, tak po tuto dobu dojde k malému zhoršení kvality obrazu. Je to lepší řešení než sekání obrazu. Toto se v domácnosti použije například v době, kdy někdo jiný při sledování TV začne stahovat video z internetu nebo bude mít puštěné video na mobilu připojeném na wifi přes několik zdí od routeru. S tímto řešením by měly být odstraněny duplicity kanálů a z programové nabídky, zmizí SD verze kanálů. Tuto změnu měl poskytovatel IPTV mít hotovou již loni, ale vše se pozdrželo čekáním na dodání nových serverů a dalšího HW, na které bude toto nainstalováno. Podle informací by servery měly být dodány v dohledné době a vyřeší možné přetížení systémů IPTV ve špičkách.

Bohužel situace s dodávkami elektroniky je v současné době tak špatná, jelikož i my na naše objednávky běžného hardwaru (HW) čekáme i 3-4 měsíce. Na špičkový hardware je to ještě mnohem horší.

Rádi bychom Vám znovu připomněli naši novou nabídku velice zajímavých mobilních tarifů, které můžete od naší společnosti jako naši zákazníci využívat.

Jako nejlevnější máme v nabídce tarif Smart TP9 určený např. pro seniory nebo Vaše děti. Obsahuje 100 minut hovorů jen za 80 Kč měsíčně. Pro ty, co ocení více data než hovory – je zde např. tarif Smart TP10Obsahuje 6 GB dat, 20 min a 20 SMS jen za 399,- Kč měsíčně. A pro ty, kteří rádi volají, smskují a datují, tak máme vše neomezeně u tarifu TP5Obsahuje neomezená data, sms i hovory jen za 699,- Kč měsíčně. K dispozici jsou samozřejmě i další zajímavé tarify, bližší informace Vám rádi poskytneme na naší zákaznické lince 777 596 669.

A nakonec máme i velice zajímavou nabídku pro bytové domy, Vaši firmu nebo například školy, jak veškeré procesy zdigitalizovat, zefektivnit a ušetřit na pořízení výpočetní techniky, zefektivnit její fungování a vše mít pravidelně každý den zálohované. A to vše nejspíše i za menší peníze, než Vás v současné době stojí. Navíc Vám dokážeme ušetřit i pěkné peníze za energie, jejich výrobou z obnovitelných zdrojů.

TOPlist