Klíčové vlastnosti ústředny
Unikátní propojení hlasu s e-maily a SMS
Vše máte po ruce
pevná firemní linka v mobilu (víte, co se děje)
Záznamník
neunikne vám žádný hovor
Skrytí osobních čísel
vystupování celé firmy pod jedním číslem
Pokročilý hlasový automat
připravujeme chatboota
Manažerské reporty
unikátní nástro pro řízení firmy
Často používané funkce, které vám běžný poskytovatel nenabídne
1.
Přesměrování hovoru (na pevno nebo časově nastavené)
2.
Vyzvánění na vícero telefonech současně (nebo střídavě)
3.
Nahrávání hovorů – v současné době řešíme i přepis všech hovorů do textu
4.
Propojení s e-shopem, CRM systémem, účetním software, vaším systémem (zákazník volá, v systému se vám před zvednutím hovoru otevře jeho karta)
Firemní hotline je de facto virtuální ústředna, na kterou nasměrujeme vaše stávající číslo pevné linky případně mobilní číslo. Ústředna příchozí hovory nasměruje na vámi definované operátory (pracovníky) nebo nahraje. V blízké budoucnosti může rovnou se zákazníkem komunikovat. Můžete si sami vytvořit více profilů (jak a kam se budou hovory přepojovat) a přepínat takto definované profily dle pracovní doby nebo dostupnosti operátorů. Naše ústředna je unikátní v propojení telefonních hovorů, SMS a e-mailů intuitivní formou.
funkce chytré ústředny
Příjem hovorů
- Přesměrování hovorů na konkrétní operátory
- Možné nastavit z webového rozhraní nebo přímo z telefonu individuálně pro jednotlivá čísla časové rozlišení: napojení na Váš systém a přesměrování na technika, který má službu například
záznamník a informační SMS - Lze definovat pracovní dobu linky. V době mimo pracovní dobu ústředna přehraje informaci o nedostupnosti operátora a poté: nahraje hovor a může zaslat sms nebo email o přijetí hovoru, nebo pošle zákazníkovi informační SMS, že byl hovor zaregistrován (v brzké době se mu pak někdo ozve).
- Hlasový automat – vytvoříte si interaktivní menu, zákazník zvolí číslo a poté je přesměrován na
příslušné oddělení.
Volání zákazníkovi - Callback a Callthrough
Kliknutím ve webovém systému nebo v mobilní aplikaci je možné iniciovat hovor z ústředny k zákazníkovi. Zákazník pak vidí číslo ústředny, ne Vaše osobní číslo.
- možnost nastavit číslo volajícího na jiné číslo (i mobilní)
- centralizace zákaznické podpory + přehled eliminace volání na osobní telefony
- možnost volat přes sip telefon nebo sip klienta
- všechny hovory jsou nahrány, mohou být přiřazeny operátorům, zákazníkům a v blízké budoucnosti přepsány do textu.
- Callthrough – voláte “skrz ústřednu” – platíte jen hovor z ústředny zákazníkovi
Paměť ústředny (pro volání zpět)
Pokud volá zákazníkovi technik a nedovolá se, je žádoucí, aby se zákazník zpět dovolal přímo technikovi a ne na operátora. K tomu má ústředna paměť a automaticky po určitou dobu (např. do 2 hodin) nasměruje příchozí hovor přímo na daného technika. Pozdější hovory jsou směřovány standardně.
Přehledný výpis hovorů
- Iidíte detailně přehled hovorů
- Barevně označené nepřijaté hovory (na které nebylo voláno zpět)
- Indikace operátora, který hovor přijal / uskutečnil
Odeslání SMS nebo mailu zákazníkovi
- Odeslání SMS z webového rozhraní nebo přímo Vaším systémem
- Rozesílání informací (stav objednávky, akce, …)
- Odeslání zprávy v případě nedostupnosti zákazníka
Přeposílání e-mailů jako SMS
- Je možné registrovat e-mailové adresy (SMS aliasy) pro mobilní čísla v adresáři, e-mail poslaný na přidělenou e-mailovou adresu, je přeposlán jako sms (max 160 znaků)
- Služba musí být autorizována PINem, který musí být uveden v předmětu mailu
Příjem SMS
- Příjem SMS na pevném čísle zajistí doručení SMS na e-mailovou adresu i na mobilní číslo
- Příjem SMS, případné zpracování a automatickou odpověď Vaším systémem
Výhody pro vedení firmy
- Přehled o hovorech zákazníků (datum a čas volání, volající číslo, číslo operátora, který hovor přijal, …)
- Přehledné statistiky o činnosti jednotlivých operátorů, úspěšnost a podobně.
- Možnost nahrávat hovory a jejich přepis do textu
- Jednotné číslo zákaznické podpory použitelné všemi uživateli kdykoliv a kdekoliv
Integrace s podnikovým IS
- Pro obsluhu velkého množství zákazníků (např. z řad ISP) je užitečné možnost integrace s vaším systémem
- Napojením na stávající systémy lze získat telefonní čísla zákazníků
- Pokud napojení nelze zajistit, stačí občasný import kontaktů z CSV souboru
Ceny horovného
Tarif | Cena bez DPH | Cena s DPH |
Vnitrofiremní | 0,- Kč | 0,- Kč |
Pevné linky mimo špičku | 0,69 Kč | 0,83 Kč |
Pevá síť mimo špičku | 0,45 Kč | 0,54 Kč |
Mobily | 0,99 Kč | 1,20 Kč |
Tabulka cen
Tarif | Počet linek | Cena bez nahrávání hovorů | Cena s nahráváním hovorů | Cena s nahráváním hovorů a přepisem do textu |
Mini | 2 | 299,-Kč | 499,-Kč | 699,-Kč |
Start | 5 | 599,-Kč | 1099,-Kč | 2099,-Kč |
Basic | 10 | 999,-Kč | 1999,-Kč | 2999,-Kč |
Maxi | 20 | 1999,-Kč | 3999,-Kč | 5999,-Kč |
s řešením rádi a nezávazně poradíme, stačí zaslat vaše telefonní číslo a my vás budeme kontaktovat.
Poskytovatelem převzatého televizního vysílání je společnosti 4NET.TV services s.r.o., která je jako provozovatel převzatého R a TV vysílání registrována Radou pro rozhlasové a televizní vysílání pod Sp. zn.: 2015/281/SMU/4ne ze dne 14. 4. 2015. Společnost 4NET.TV services s.r.o. má řádně uzavřené smlouvy se všemi poskytovateli obsahu i ochrannými svazy. Kvůli vývoji na televizním trhu se může skladba programů měnit.